сряда, 27 юли 2016 г.

ВДЪХНОВЯВАЩАТА ИСТОРИЯ НА NATURA BISSE

За хората, които са изкушени от света на красотата, името Natura Bisse говори много. Почти40 години испанската козметична марка работи, за да поддържа и усъвършенства най-големия човешки орган - кожата. Безспорен  факт е, че брандът вече е утвърден в десетки държави,  печели  доверието на изискващите все повече холивудски красавици и  хиляди професионалисти са го приели в най-реномираните козметични центрове по света. А това наистина са доказателства за качеството на продуктите  Natura Bisse.

Ето какъв път извървява името, превърнало се от название на семеен  бизнес   една от най-рзпознаваемите световни козметични марки.

Създателят на бранда – Рикардо Фисас Муйерас  свързва живота и професионалното си развитие със задълбочени познания за човешката кожа . Той прилага и непрекъснато разработва иновации, свързани с факта, че хидролизираният еластин и колагеновите протеини значително подобравят кожната текстура.

Така на 7 юни 1979 година се появява марката Natura Bisse.  През осемдесетте години  малката компания, установена в красивата Барселона, се позиционира и откроява в козметичния сектор с постоянни проучвания и създаване на повече от  150 нови продукта за лице и тяло.

Едно десетилетие по-късно Natura Bisse прави решителна  стъпка  и  излиза на международния пазар, а революционните й предложения успяват да изненадат специалистите както в Европа, така и напредничавите американки отвъд океана.

Новото хилядолетие е време на нови предизвикателства, открития и постижения в сектора на козметиката. Това в пълна степен се отнася и за испанската марка – през  2000-та година е създадена  отличителната за  Natura Bisse Diamond Collection – престижни висококачествени антиейдж  продукти. Продължава активното й навлизане на редица нови пазари и тя завоюва авторитетни позиции в Англия (включително сърцето на Лондон – магазините Harrods), Русия, Югоизточна Азия. Три огромни филиала също отварят врати в Далас, Тексас, Мексико и Дубай.

2009-та година бележи изключителна промяна  за  Natura Bisse  – след 29 години на лидерска позиция, Рикардо Фисас Муйерас  предава огнената факла на бизнеса и вдъхновението на новото поколение, назначавайки дъщеря си Вероника Фисас Вергес като CEO на Natura Bisse. Самият той, съвместно със съпругата си Глория, се концентрира върху нов дълго мечтан проект – нон-профит организация за социално развитие.

През 2012 г. основателят на компанията умира.  Тогава съпругата му се включва в управлението на превърналата се в световен лидер компания. Глория  поема отговорността на президент на Natura Bisse , продължавайки да развива философията на Рикардо  за бизнес, основан на твърди социални и морални принципи. Едно от последните постижения на испанската марка е отварянето на пореден мащабен и изискан филиал в Хон Конг (2013 г.) – знак както за досегашния успех на Natura Bisse, така и за устрема й към бъдещето в козметичната индустрия. Ключовата  магическа  дума  за компанията продължава да бъде една  -  КОЖАТА!   
 В Natura Bisse знаят, че тя е многопластова, съществува в различни нюанси и текстури и благодарение на нея  живите същества усещат вибрациите, движението и промените на заобикалящия ни свят. А също и най-значимото – възможността чрез кожата да постигнем  контакт с всички други сътворения на природата. Затова за Natura Bisse  отношението към кожата е не просто грижа, а истинска мисия, свързана с пълноценния човешки живот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар