ВДЪХНОВЯВАЩАТА
ИСТОРИЯ НА NATURA BISSE
За хората, които
са изкушени от света на красотата, името Natura Bisse говори много.
Почти40 години испанската козметична марка работи, за да поддържа и
усъвършенства най-големия човешки орган - кожата. Безспорен факт е, че брандът вече е утвърден в десетки
държави, печели доверието на изискващите все повече холивудски
красавици и хиляди професионалисти са го
приели в най-реномираните козметични центрове по света. А това наистина са
доказателства за качеството на продуктите Natura
Bisse.
Ето какъв път
извървява името, превърнало се от название на семеен бизнес една от най-рзпознаваемите световни козметични
марки.
Създателят на
бранда – Рикардо Фисас Муйерас свързва
живота и професионалното си развитие със задълбочени познания за човешката кожа
. Той прилага и непрекъснато разработва иновации, свързани с факта, че
хидролизираният еластин и колагеновите протеини значително подобравят кожната
текстура.
Така на 7 юни
1979 година се появява марката Natura
Bisse. През осемдесетте години малката компания, установена в красивата
Барселона, се позиционира и откроява в козметичния сектор с постоянни проучвания
и създаване на повече от 150 нови
продукта за лице и тяло.
Едно десетилетие
по-късно Natura Bisse прави решителна стъпка и излиза
на международния пазар, а революционните й предложения успяват да изненадат
специалистите както в Европа, така и напредничавите американки отвъд океана.
Новото
хилядолетие е време на нови предизвикателства, открития и постижения в сектора
на козметиката. Това в пълна степен се отнася и за испанската марка – през 2000-та година е създадена отличителната за Natura
Bisse Diamond Collection –
престижни висококачествени антиейдж продукти. Продължава активното й навлизане на
редица нови пазари и тя завоюва авторитетни позиции в Англия (включително
сърцето на Лондон – магазините Harrods), Русия, Югоизточна
Азия. Три огромни филиала също отварят врати в Далас, Тексас, Мексико и Дубай.
2009-та година
бележи изключителна промяна за Natura
Bisse – след 29 години на лидерска
позиция, Рикардо Фисас Муйерас предава
огнената факла на бизнеса и вдъхновението на новото поколение, назначавайки
дъщеря си Вероника Фисас Вергес като CEO на Natura Bisse. Самият
той, съвместно със съпругата си Глория, се концентрира върху нов дълго мечтан
проект – нон-профит организация за социално развитие.
През 2012 г. основателят на компанията умира. Тогава съпругата му се включва в управлението на превърналата се в световен лидер компания. Глория поема отговорността на президент на Natura Bisse , продължавайки да развива философията на Рикардо за бизнес, основан на твърди социални и морални принципи. Едно от последните постижения на испанската марка е отварянето на пореден мащабен и изискан филиал в Хон Конг (2013 г.) – знак както за досегашния успех на Natura Bisse, така и за устрема й към бъдещето в козметичната индустрия. Ключовата магическа дума за компанията продължава да бъде една - КОЖАТА!
В Natura
Bisse знаят, че тя е
многопластова, съществува в различни нюанси и текстури и благодарение на
нея живите същества усещат вибрациите,
движението и промените на заобикалящия ни свят. А също и най-значимото –
възможността чрез кожата да постигнем
контакт с всички други сътворения на природата. Затова за Natura Bisse отношението
към кожата е не просто грижа, а истинска мисия, свързана с пълноценния човешки
живот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар