понеделник, 8 август 2016 г.

FILORGA -  ЛИДЕРЪТ В ПОДМЛАДЯВАНЕТО


Filorga е едно от имената в козметичната индустрия, което силно и трайно е заело своето място сред експертите в грижа за кожата. То е символ на иновативност, качество и професионална грижа в борбата за нейното подмладяване.

Компанията е един от водещите производители на антиейджинг продукти за професионални медицински цели и за основно приложение. Непрекъснатият стремеж към усъвършенстване на методите за подмладяване на кожата стоят в основата на завидния успех на марката, която днес е позната и се използва в клиники и специализирани центрове за естетична медицина в над 54 страни от цял свят.

Историята на бранда е повече от вдъхновяваща и затова ще ви запознаем с пътят, който изминава през годините, за да се превърне в световен еталон.
  

Началото


В края на 70-те години на миналия век д-р Мишел Торджман, бъдещият основател на Filorga, известен експерт в областта на естетичната медицина и ентусиазиран клетъчен биолог, събира  екип от специалисти за реализацията на програма за научни изследвания, която да намери начин да се забави стареенето на кожата.

Лабораториите на Filorga започват да провеждат интензивни изследвания, чиято главна цел е по-доброто разбиране на процеса на стареене и откриването на по-ефективен метод за справяне с него. Така, още преди да е настъпила ерата на ботокса, д-р Торджам намира начин и създава средство (NCTF- мезотерапевтичен продукт), чрез което хиалуроновата киселина може да се прилага под формата на инжекции и с това да се удължи младостта на кожата. Не случайно това е и най-продаваният продукт на Filorga, който си спечелва заслужено името - Златният стандарт в мезотерапията.

Използването на интегриран подход, съчетаващ общите терапевтични ефекти и медицинските технологии в борбата със стареенето на кожата стои в основата на успешната формула, която не само ефективно противодейства в борбата с бръчките, но намира решение за подобряване на еластичността на кожата.

По пътя на формулата за успех


Най-ефективни резултати се постигат при съчетанието на подходящите процедури с точните продукти и добре подбраната технология – това е и нашата формула за успех“, споделя президентът на Filorga - Дидие Табари в своето обръщение на  официалната страница на компанията.

Повече от 30 години, лабораториите на Filorga защитават позицията, че кожата може да изглежда млада и красива и без да се прилага хирургическа намеса. Ключът за успех са правилните козметични продукти и процедури и компанията неуморно работи, за да създава все по-успешни козметични линии, с които да докаже, че това е напълно възможно.

Така, след дълги години на изследвания, през 2007 г., Filorga пускат серията Medi-Cosmetique® - гама от козметични продукти, които могат да се закупят без рецепта и са предназначени за масовия потребител.

Две години по-късно, през 2009 г. е пуснат и първият поливалентен продукт на фирмата X-HA3, който съдържа хиалуронова киселина и може да се инжектира в различни части на лицето, а подобрената му версия X-HA Volume от 2010 г. може дори да попълва успешно дълбоки линии в кожата и да възстановява обема. 

Непрекъснатият стремеж към усъвършенстване на продуктите, не само чрез подбор на най-добрите съставки, но и с усилия към създаването на желания комфорт и сигурност на жените при прилагането на продуктите на Filorga, превръща компанията в световен лидер и ѝ отрежда заслуженото име на експрерт в подмладяването на кожата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар